Oferta serwisu obejmuje naprawę, diagnostykę, wymianę uszkodzonych akcesoriów i modernizacji jednostek komputerowych i sieci. W naszej ofercie istnieją dwa warianty serwisu:
1. Serwis doraźny - obejmujący wyżej wymienione usługi w trybie nagłej potrzeby (pogotowie komputerowe). Serwis taki jest jednorazowy i płatność ustalona jest za jednostki godzinowe, lub też za rodzaj wykonanej pracy. Ten typ oferty serwisowej kierowany jest szczególnie do klientów indywidualnych jak i firm gdzie nie jest potrzebna stała opieka nad sprzętem informatycznym.
2. Stała opieka - obejmująca również wyżej wymienione usługi w trybie regularnego kontrolowania pracy poszczególnych jednostek jak i wizyt w nagłych wypadkach. Płatność za ten rodzaj usługi jest negocjowana indywidualnie i uiszczana w formie miesięcznej opłaty ryczałtowej. Ten rodzaj serwisu polecany jest szczególnie firmom, w których liczy się niezawodność i ciągłość pracy jednostek komputerowych. Wszelkie naprawy i diagnozowanie komputerów, błędów też sieci, odbywa się w siedzibie firmy klienta lub w serwisie firmy PCkomp.
Nasza oferta obejmuje:
· diagnoza oraz naprawa sprzętu komputerowego,
· naprawa oraz instalacja urządzeń peryferyjnych takich jak: monitory, skanery, drukarki itp,
· pomoc przy doborze zakupu sprzętu komputerowego,
· modernizacja sprzętu komputerowego,
· projektowanie i instalacja sieci komputerowych,
· audyt oprogramowania,
· instalacja popularnych systemów operacyjnych, takich jak Windows/ Linux,
· naprawa uszkodzonych systemów operacyjnych,
· zabezpieczanie systemów operacyjnych,
· oczyszczanie systemów ze złośliwego oprogramowania,
· odzyskiwanie usuniętych danych z nośników danych (dyski twarde /nośniki przenośne),
· wsparcie w procesie gwarancyjnym sprzętu komputerowego.